15 Temmuz 2022 Cuma

AYTAÇ KARDÜZ

 


Televizyon yetmişli yıllarda evlerimize girmişti, bizim kuşağın ilk gençlik yılları... Akşamdan akşama açılırdı  televizyon TRT, açılış akşam haberleri ile gece 12 de son haberler ile kapanırdı.

 Kadın haber sunucuları idolümüzdü, seslerinden çok ne giydikleri ile. Okulda sabah sohbet konumuzdu kim ne giymişmiş. Siyah beyaz tvde nasıl farkediyorduk, şaşırıyorum... Sesi ile jülide Gülizar, güzelliği ve giysileri ile Aytaç Kardüz hiç unutamadıklarım.

Yıllar önce Jülide Gülizar göçtü bu dünyadan, şimdi de Aytaç Kardüz. Saygı ve özlemle anıyorum.

Aytaç Kardüz ne güzeldiniz,Türkçe sizin sesiniz ile çok güzeldi... Üzgünüm erken gidişinize, mekanınız cennet olsun...

11 yorum:

  1. Mekanı cennet olsun. Işıklar içinde uyusun.

    YanıtlaSil
  2. Ah, ne severdim. Çok üzgünüm Arzucuğum. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok severdim, huzur içinde uyusun :( Çocukluğumuz çok geride kalmış çocukluk, gençlik de geride kalmış biz ihtiyarladık onlar haydi haydi gidiyorlar ama çok üzüyorlar....:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dönem Müjdeciğim, yaşadığımız ve sevdiklerimiz....

      Sil
  4. geçenlerde Ahmet Tulgar Gazete Duvar'da anmıştı kendisini:
    https://www.gazeteduvar.com.tr/trtnin-guzel-turkce-bustleri-makale-1566589

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, severim Ahmet Tulgar yazılarını.

      Sil
  5. Canım, sevgilerimi bırakmak için uğradım. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım kardeşim, sevgiler benden de😘

      Sil
  6. Duyduğumda ne çok üzülmüştüm ben de. Çocukluk anılarım ve siyah-beyaz ekranların olduğu o yıllar gözümde canlandı bir an... Aytaç Kardüz ne güzel ve ne kadar zarifti; diksiyonuyla, duruşuyla... Mekanı cennet olsun. Işıklar içinde uyusun. O güzel insanlar birer birer aramızdan ayrılıyor. Yine de geriye böyle hoş sedalar bırakabilmek ne güzel. Sevgiler, esenlikler dilerim Arzu Öğretmenim.❤

    YanıtlaSil
  7. Uzun zaman olmuş kontol panelimi görmeyeli Esinciğim,üzgünüm.Çok teşekkürler,sevgiler.

    YanıtlaSil