11 Mayıs 2023 Perşembe

BAHAR!



     Nasıl geçti habersiz #tbtsi  Eğitim Enstitüsü Yılları .Bu fotoğrafın çekildiği yıllarda 1975 "Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım "sinemalarda, çay bahçelerinde,gazinolarda dinlediğimiz bir şarkı idi...Daha o güzelim yılları yaşayamadık dı!? ...Hep o güzel gelecek umudu ile o güzel günlerin ,yılların gelmesini bekledik,bekledik...Bir de baktık ki sular seller gibi akmış yıllar, günler...Ne darbeler gördük ne darbeler, ilkbaharı görmeden sonbaharları hatta kışları yaşadık. Artık gelsin bahar ,yine yine gelsin baharlar.            

Herşey güzel olsun!...

Arzu Sarıyer 

4 yorum:

  1. Baharlar hep yeniden canlanmanın, yeniden dirilmenin, yeni uyanışların müjdecisidir. Yıllar öyle çabuk akıp geçti ki yorulduğumuzun bile pek farkında olamadık.
    Umutla daha güzel, daha mutlu yarınlara...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım Makbule öğretmenim,diliyor ve umuyorum başka bambaşka bahar olsun...

    YanıtlaSil
  3. Yaşarken fark edilmiyor bir bakmışız ki, yıllar geçmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Müjdeciğim,farkına vardığınızda çokkk yıllar geçiyor. Teşekkürler yorumuna,ben yine uzun zamandır buralarda olamadım. Geç gördüm, özür... Sevgiler

      Sil